Wekelijks nieuwe collectie, snelle levering en persoonlijke service!

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden, afhalen & retourneren

Verzenden

Het adres wat je bij de klantgegevens invoert is in principe gelijk aan het afleveradres. Wil je dat de bestelling op een ander adres wordt bezorgd, kun je een alternatief verzendadres opgeven.

Wij verzenden de standaard bestellingen binnen Nederland met PostNL à €4,50. Bestellingen boven €75 worden gratis verzonden. Bestellingen die op maandag tot en met zaterdag vóór 16.00 uur worden geplaatst, worden gegarandeerd diezelfde dag verzonden. Je ontvangt van ons bericht wanneer jouw bestelling verzonden is. Wij leveren de bestellingen buiten Nederland met PostNL à €14.  

 

Afhalen

Je kunt er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen in onze winkel in Papendrecht. Je ontvangt van ons bericht wanneer de bestelling daar voor je klaar hangt, waarna je bestelling vijf dagen voor je apart wordt gehouden. Mocht het niet haalbaar zijn om binnen vijf dagen langs te komen, laat dit ons dan zo snel mogelijk weten.

 

Retourneren

We hopen natuurlijk dat wij je veel plezier kunnen wensen van jouw bestelling! Is een artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren! Hieronder lees je of het artikel in aanmerking komt voor retourneren en vind je instructies voor de aanmelding en verwerking van jouw retour.

Bij jouw bestelling leveren wij ook een retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en retourneer jouw pakket aan ons. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Voor een snellere verwerking raden wij aan om vooraf jouw retour aan te melden via het contactformulier op deze website of per mail. Zodra wij het retour hebben ontvangen kun je binnen zeven dagen het aankoopbedrag op je rekening verwachten. Wanneer je jouw gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de eventueel betaalde verzendkosten terug. Tip: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending. Zonder bewijs en track & trace code kunnen wij een zoekgeraakte zending niet terugbetalen.

Het is ook mogelijk om jouw online bestelling gratis retour te brengen in de winkel in Papendrecht! We vragen je dan om de bijbehorende factuur welke je per mail ontvangen hebt mee te nemen. 

 

Ons retouradres

The FashionBash

Overtoompassage 12

3353 HE Papendrecht

 

Klacht

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een bepaald product of over een handelswijze. Wij horen jouw klacht in dat geval graag aan. Dit kan via het contactformulier op onze website of per mail. Wij zullen ons best doen om de klacht passend op te lossen. 

Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »