Geen producten (0)

Veelgestelde vragen

 

Ik zie iets leuks in de webshop. Hebben jullie dit ook in de winkel hangen?

Alles wat je op www.thefashionbash.nl ziet, hangt ook in onze winkel in Ridderkerk. De voorraad van de webshop en de winkel lopen gelijk. Als jouw maat online nog beschikbaar is, is deze dus ook in de winkel beschikbaar. Zie je een bepaald item en ben je van plan om in de auto te stappen om het gelijk te kunnen zien, voelen en passen? Je kunt altijd voor de zekerheid even naar de winkel bellen om er zeker van te zijn dat we jouw artikel niet net uitverkopen. 

 

Hoe weet ik welke maat ik het beste kan bestellen?

Bij The FashionBash verkopen wij mode van maat 34 t/m 56. Dat houdt eigenlijk in dat wij dat hebben onderverdeeld in twee categoriën. De ene categorie gaat van maat 34 t/m 44, de andere categorie van 42 t/m 56. Beide categoriën werken met maatvoeringen van XS t/m XXL. Bij ieder product vind je uitleg over de betekenis van die maatvoering.

Als er in de beschrijving van het artikel niets over de maat wordt verteld, valt het artikel echt goed als die maat. Mocht het artikel groter of kleiner uitvallen, staat dit dus in de tekst vermeld. Mocht je toch erg twijfelen over de goede maat, stuur gerust een e-mail naar info@thefashionbash.nl of vul het contactformulier in en dan komen we er samen uit! 

 

Een artikel is niet meer op voorraad. Komt deze dan ook niet meer online?

Wanneer een artikel niet meer in jouw maat beschikbaar is, is deze in principe bij ons uitverkocht. Het is dan wel altijd aan te raden om de webshop in de gaten te houden. Soms krijgen wij van een bepaald artikel nieuwe voorraad, of blijkt deze misschien uit een andere bestelling retour te komen. Ook kunnen wij bij sommige merken een artikel nog los opvragen. Je kunt dus gerust een e-mail sturen naar info@thefashionbash.nl of het contactformulier invullen. Wie weet kunnen we jou zo toch nog aan het artikel helpen! 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen. Gaat dit wel goed?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met daarin de bestelbevestiging. Geen bestelbevestiging ontvangen? Het wil wel eens gebeuren dat deze e-mail in de mailbox Spam/Ongewenst terecht komt. Wanneer je daar ook geen bevestiging aantreft kun je het beste even contact met ons opnemen. Waarschijnlijk is de bestelling wél gewoon bij ons binnen gekomen, maar om dit zeker te weten kun je bellen, een e-mail sturen naar info@thefashionbash.nl of het contactformulier invullen.

 

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Ja, in de winkel verkopen wij cadeaubonnen welke naar elk gewenst bedrag in te vullen zijn. Ben je niet in de gelegenheid om naar de winkel te komen maar wil je wel een cadeaubon weggeven? Het is ook mogelijk dat wij deze bon naar jou verzenden. Hiervoor kun je een e-mail sturen naar info@thefashionbash.nl of het contactformulier invullen. Vermeld daarin de naam van degene voor wie de cadeaubon bestemd is, het bedrag dat op de cadeaubon gezet mag worden en het adres waarnaar wij de cadeaubon kunnen sturen. Wij zullen jouw mail vervolgens beantwoorden met een ontvangstbevestiging en betaalinstructies. Wanneer dit in orde is gemaakt zal de cadeaubon de volgende (werk)dag bij jou op de mat vallen!