We hopen natuurlijk dat wij je veel plezier kunnen wensen van jouw bestelling! Is een artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren!
Hieronder lees je of het artikel in aanmerking komt voor retourneren en vind je instructies voor de aanmelding en verwerking van het retour aan The FashionBash.
KOMT MIJN ARTIKEL IN AANMERKING?
HOE WERKT HET?
Bij jouw bestelling leveren wij ook een retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en retourneer jouw pakket aan ons. De kosten hiervan zijn voor eigen rekening. Voor een snellere verwerking raden wij aan om vooraf jouw retour aan te melden via het contactformulier op deze website of door te mailen naar info@thefashionbash.nl. Zodra wij het retour hebben ontvangen kun je binnen zeven dagen het aankoopbedrag op je rekening verwachten. Wanneer je jouw gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de eventueel betaalde verzendkosten terug.
Tip: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending. Zonder bewijs en track & trace code kunnen wij een zoekgeraakte zending niet terugbetalen.
Het is ook mogelijk om jouw online bestelling gratis retour te brengen in de winkel in Papendrecht! We vragen je dan om de bijbehorende factuur welke je per mail ontvangen hebt mee te nemen.
ONS RETOURADRES
The FashionBash
Overtoompassage 12
3353 HE Papendrecht
RUILEN
Wil je jouw retour omruilen voor eenzelfde artikel in een andere maat of misschien een andere kleur? In principe volg je dan ook bovenstaande stappen, maar vermeld ook de omruiling op het formulier. Wil je zeker zijn of de omruiling kan plaats vinden, raden wij aan om vooraf contact op te nemen via het contactformulier op deze website of door te mailen naar info@thefashionbash.nl. Zodra je retour bij ons binnen is, verzenden wij het nieuwe artikel
KLACHT
Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een bepaald product of over een handelswijze. Wij horen jouw klacht in dat geval graag aan. Dit kan via info@thefashionbash.nl of via het contactformulier op onze website. Wij zullen ons best doen om de klacht passend op te lossen.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.
© 2021 www.thefashionbash.nl - Powered by Shoppagina.nl