Geen producten (0)

 

Is een artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Hieronder lees je of het artikel in aanmerking komt voor retourneren en vind je instructies voor de aanmelding en verwerking van het retour aan The FashionBash.

 

KOMT MIJN ARTIKEL IN AANMERKING?

  1. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  2. De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags zijn nog bevestigd.
  3. Oorbellen kunnen om hygiënische redenen helaas niet geretourneerd worden.
  4. Artikelen die make-up vlekken bevatten door het passen kunnen helaas niet retour worden geaccepteerd.

 

HOE WERKT HET?

  1. Meld het retour aan via info@thefashionbash.nl of vul het contactformulier op www.thefashionbash.nl in.
  2. Vermeld je naam, de naam van het artikel, de kleur en de maat. Om het proces te versnellen, vermeld ook je rekeningnummer.
  3. Zo snel mogelijk zullen wij antwoorden per email of het artikel retour gestuurd kan worden. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening.
  4. Wanneer je een bevestigingsmail van ons hebt ontvangen kun je de zending naar onderstaand adres retour zenden. Zonder bewijs van verzending met track & trace code kunnen wij zoekgeraakte zendingen niet terugbetalen. 
  5. Het artikel dient in originele staat geleverd te worden, mocht dit niet het geval zijn kan het retour geweigerd worden.

 

ONS RETOURADRES

The FashionBash

P.C. Hooftstraat 25

2985 BK Ridderkerk

 

Zodra wij het retour hebben ontvangen kun je binnen zeven dagen het aankoopbedrag op je rekening verwachten. Wanneer je jouw gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de betaalde verzendkosten terug. 

 

 

RUILEN

Wil je jouw retour omruilen voor eenzelfde artikel in een andere maat of misschien een andere kleur? In principe volg je dan ook bovenstaande stappen. Meld bij het aanmelden van het retour dan ook voor welke maat of kleur je het artikel wilt ruilen. Wij zullen zo snel mogelijk laten weten of het gewenste artikel nog op voorraad is. Zodra je retour dan bij ons binnen is, verzenden wij het nieuwe artikel. 

 

KLACHT

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een bepaald product of over een handelswijze. Wij horen jouw klacht in dat geval graag aan. Dit kan via info@thefashionbash.nl of via het contactformulier op onze website. Wij zullen ons best doen om de klacht passend op te lossen. 

Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.