Geen producten (0)

 

We hopen natuurlijk dat wij je veel plezier kunnen wensen van jouw bestelling! Is een artikel toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Hieronder lees je of het artikel in aanmerking komt voor retourneren en vind je instructies voor de aanmelding en verwerking van het retour aan The FashionBash.

 

KOMT MIJN ARTIKEL IN AANMERKING?

  1. Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de artikelen.
  2. De artikelen dienen ongedragen te zijn en alle tags zijn nog bevestigd.
  3. Oorbellen kunnen om hygiënische redenen helaas niet geretourneerd worden.
  4. Artikelen die make-up vlekken bevatten door het passen kunnen helaas niet retour worden geaccepteerd.

 

HOE WERKT HET?

Bij jouw bestelling leveren wij ook een retourformulier. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en retourneer jouw pakket aan ons. Voor een snellere verwerking raden wij aan om vooraf jouw retour aan te melden via het contactformulier op deze website of door te mailen naar info@thefashionbash.nl. Zodra wij het retour hebben ontvangen kun je binnen zeven dagen het aankoopbedrag op je rekening verwachten. Wanneer je jouw gehele bestelling retour stuurt, ontvang je ook de betaalde verzendkosten terug. 

Tip: Bewaar het verzendbewijs van de retourzending. Zonder bewijs en track & trace code kunnen wij een zoekgeraakte zending niet terugbetalen.

 

ONS RETOURADRES

The FashionBash

P.C. Hooftstraat 25

2985 BK Ridderkerk

 

RUILEN

Wil je jouw retour omruilen voor eenzelfde artikel in een andere maat of misschien een andere kleur? In principe volg je dan ook bovenstaande stappen, maar vermeld ook de omruiling op het formulier. Wil je zeker zijn of de omruiling kan plaats vinden, raden wij aan om vooraf contact op te nemen via het contactformulier op deze website of door te mailen naar info@thefashionbash.nl. Zodra je retour bij ons binnen is, verzenden wij het nieuwe artikel

 

KLACHT

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een bepaald product of over een handelswijze. Wij horen jouw klacht in dat geval graag aan. Dit kan via info@thefashionbash.nl of via het contactformulier op onze website. Wij zullen ons best doen om de klacht passend op te lossen. 

Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.